Kohta alkaa helppous. Tai siis enään yks viikko koulua, sitten tetti ja sitten hiihtoloma. Hiihtolomalla me ollaan menossa varmaan mökille. Siellä on kyllä ihan kivaa, ei sillä! Ja sitten on aikaa tehdä kaikkia tekemättömiä hommia. Tässä tällainen juttu:

Missä olen ja kenen kanssa: kotona yksin, paitsi pikkuveli ja sen kaveri on olohuoneessa
Viimeksi söin: noin puoli tuntia sitten appelsiinin
Mitä ohjelmia on auki: netti, mese, mesekeskustelu serkun kanssa
Mitä olen tehnyt tänään: koulussa...
Mitä aineita:  2x köksä, 2x matikka, 2x fyssa, musa
Mitä minun pitäisi tehdä: köksän projektia Itävallasta
Mitä teen: kirjoitan blogiini, ihme!
Mitä haluaisit kuunnella: disneykokoelmaa, mutta mankka on omassa huoneessa alakerrassa, enkä jaksa hakea levyä
Mitä odotan: tettiä ja hiihtolomaa. Ja kesää kyllä tietenkin myös!
Mitä haluaisin ostaa: no mun pitäs ostaa roskis, terotin (lainaan aina muitten) ja uusi harja. Sitten jos muuta, niin haluasin vaikka mitä!
Mikä kirja minulla on kesken: Torey Haydenin nukkelapsi
Mitä leffoja lahulaisin nähdä: Hairspray, Moulin Rouge...
Minkä leffan näit viimeksi: The notebook
Mitä haluaisin syödä juuri nyt: herkkuja, esom. suklaata, jätskiä, kakkua, viinirypäleitä
Mitä minulla on päällä: verkkarit, maitopaita ja violetti villatakki
Mitä haluaisin sanoa nyt: SE ON LOPPU NYT!