Tai oikeastaan räntää... Mutta mulla on silti taas joulufiilis! Tänään on JN, siis johtaja kokous ja sit illalla mennään kyläilemään pikkuserkuille. Niillä on uus koira! Huomenna on hiippari, siis sellanen partio-salapoliisi tapahtuma. Siihen menee varmaan koko päivä. Melkein. Tänään mun pitäs:
- siivota huone
- tehdä hiippari-tehtäviä
- tehdä kasvio loppuun         ja
- vastata kahteen kirjeeseen
Näin.  Eli pitäs tässä tekemistä olla, mut silti vaan dataan. Tai olen koneella, jos dataaminen ei sovi mulle. En muista miten ne koulus meni. Hookkos dataa, Norway dataa, Emma on koneella, niinku Pinjaki ja Maikkos on myös koneella. Selkeesti. Joten must tuntuu et mäkin oon niitä jotka on koneella. Ajatella, et enään alle 2 kuukautta jouluun! Kohta pitää alkaa jo miettiä. Mut kyl tässä aikaa silti on. Mut joulu vaan on niin ihanaa aikaa... :DDD tässä joulua odotellessa, SEE YA!