Otsikosta päätellen meidän koululla oli siis taksvärkki. Ja siis päättely meni oikein. Olin ystäväni hookkosen äidin työpaikalla päiväkodissa. Pääsin sellaiseen n. 3-6 vuotiaiden ryhmään, jossa osa on sellaisia hieman vilkkaampia yksilöitä. Mikä se hieno sana olikaan... joku intoduktioryhmä... (ei hajuakaan... ????) Mutta siellä oli tosi kivaa, pelasin Inkojen aarre- peliä, leikin hippaa ulkona, piirtelin synttärikortteja yms.tms. Ja ne lapset oli tosi söpöjä. (yleensä!) Rankan päivän jälkeen (ei oikeesti) palasin kotiin, ja hieman myöhemmin hoidin pikkuveljeäni, koska isä meni hakemaan mummia ja pappaa juna-asemalta. Ovelaa... Ennen tätä kävimme hakemassa Vilpertin (pikkuveljen) päiväkodista. Ja se päiväkoti on niin täydellinen! Sellanen ihana keltainen iso kartano, ja sitten siellä on sellasia kivoja nuoria hoitajia. Juttelimme sen yhden kanssa aika kauan (se oli puhelias) ja se kehukauheesti kuinka kaunis nimi mulla on, eikä se oo ikinä kuullut sellaista (Milkaa). Ja sitten se onnitteli kauheasti, kun kuuli, että mulla on rippijuhlat. Sitten se kerto kauheasti sen omasta riparista, kun se oli ollut Lapissa vaeltamassa. Ja ku mä sanoin, et toivon kannettavaa lahjaks, ja isä heitti et "eihän sitä tiiä et saako" niin se päiväkodin hoitaja oli ihan et "kyllä se nyt pitää saada, ku kuusvuotiaat saa jo kännykätkin, niin kyllä nyt rippilahjaksi pitää saada se mitä toivoo" Joten on tähän asti ollut tosi kiva päivä. Paitsi että oon ollu aika väsyny, haukotellut koko päivän... Mutta ens aamuna saan nukkuu pitkään. Kohta, noin kymmenen minuutin päästä mun serkut tulee tänne, ja tädit. Joten, en ehdi varmaan kirjoittaa kun vasta sunnuntai-iltana. Ja sillon mun konfis on jo menneen talven lumia! OMG! Siitä tulikin mieleen... ETTÄ, mua stressaa konfiksessa couple of things:
1. Mulla on ihan SAIRAAN pitkä alba, koska kaikki pienet koot menivät. Se laahaa maata, ja lisää kaatumisen riskiä, varsinkin, kun:
2. Mun korkokengät on yhtä kokoa liian isot, ja mun kantapää lähtee joka askeleella silleen irti. Sitten kerran harkois se alba meni sinne väliin silleen hassusti... joten...
3. Oon ihan erillään Maista ja Norasta, jotka on ihan toisella puolella kirkkoa. Oon ihan reunas muutenkin... OUTSIDER!
4. Se konfisbiisi on ihan väärä.... Kukaan ei ehdottanu oikeen mitään, ja enkä pitäny oikeestaan niistä kolmesta biisistä, joita ehdotettiin, mistään. Olisin halunnut esim. sen älä pelkäää, glorian tai sen "irti päästä, olet vapaa lähtemään" tjk. Meillä on se tuulen teitä, joka on SINÄNSÄ ihan OOOKOO.
5. Jollain on SALEE samanlainen mekko ku mulla. Mutta tää ei oo niin iso ongelma, koska en luopuis siit mekos muutenkaan. Se on nimittäin just KIVA.

Mutta joo, toivottavasti menee hyvin... Toivottakaa onnea!!!

XOXO
           Gossip Girl